STAMOS FLATTERED BY RICHARDS' SEX TALKActor JOHN STAMOS has been given a sex boost - his ex, DENISE RICHARDS, has revealed he's good in bed. The former Bond girl revealed she once had a fling with the E.R. star, who was previously married to new mum Rebecca Romijn, and he measured up as a lover. In fact, he was her greatest lover. And Stamos is flattered his ex remembers their nights of passion. He says, "That was really sweet... I was like, 'Oh, thank you for saying that.' "I’ve known her since she was 19. (I've) always had a little sweet place in my heart for her."
-------------------------------------------- Viele Leute schwimmen mit dem Strom, andere schwimmen gegen den Strom. Ich steh mitten im Wald und find' den blöden Fluß nicht...
-------------------------------------------- Viele Leute schwimmen mit dem Strom, andere schwimmen gegen den Strom. Ich steh mitten im Wald und find' den blöden Fluß nicht...
Auf dem letzten Bild sieht er aus wie "Queen Mum", die winkt ihrer Bevölkerung auch immer so zu Aber ich muss schon sagen, der Mann sieht echt gut aus, wir haben uns den richtigen ausgesucht